رضوانرضوان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

عسلی

عسل مامان دیگه شیر نمیخوره

1393/9/15 14:05
نویسنده : مامانی
420 بازدید
اشتراک گذاری

 حدودا 10 روزی که رضوان دیگه شیر نمیخوره ....niniweblog.com الهی بمیرم بچم تو این چند روز اینقدر صورتش لاغر شده دلشکسته وای اینقدر دلم واسه چشماش تنگ شده وقتی که شیر میخوردی چشات خیلی قشنگ و مظلوم میشد غمناک یکمی زود تر از دوسالگی شروع کردم آخه یکدفعه ای شد همینجور ی گفتم می می اخ و کثیفه دیدم اونم وایساد فکر کرد کمی که بیشتر گفتم دیدم نخورد وپاشد رفت گفتم حالا که شروع کردم بذار ادامه بدم چون اولین بار بود از می می بد میگفتم بهش ،  خیلی سریع قبول کرد به همین خاطر ترسیدم دوباره بهش بدم بعد بخوام از شیر بگیرمش قبول نکنه خدارو شکر بچم منطقیه چشمک چند روز اول مرتب میومد سراغش رو میگرفت ولی حالا فقط شب که ازخواب میپره دنبالش میگرده و بهانه میگیره ... که انشالله اینم به زودی فراموش میکنه .... niniweblog.comاما خدا رو شکر الان داره شیر میخوره و به شیشه شیرش میگه می می niniweblog.comچه میشد کرد اینم یه مرحله سخت از زندگی برای من و دخترمه که امیدوارم به سلامتی سپری بشه و هیچگونه مشکلی برای سلامتی جسمی و روحی دخترم پیش نیاد ... آمین یا رب العالمین .... 

پسندها (4)

نظرات (2)

ترنم
8 دی 93 10:41
خانمی دیگه بزرگ شده بسلامتی ناراحت نباش من که فقط دو هفته به بچم شیر دادم چی بگم
مامان سمیه
13 دی 93 0:35
سلام خاله جونی. دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه رای بدین،منتظر محبتتون هستیم.لطفا عدد111 رو به1000891010پیامک بزنین؛یه دنیا ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلی می باشد