رضوانرضوان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

عسلی

بدون عنوان

1393/4/1 11:31
نویسنده : مامانی
148 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر من و خاله مهین ونرگس جون رفتیم بازار  اما شما پیش خاله زینب موندی خونه  البته ببخشید که شمارو نبردم چون هوا گرمه و من به تنهایی نمیتونم شما رو بازار ببرم چون بیشتر ازمن خودت اذیت میشیخسته و بازار جای بچه بردن نیست ..نهاول رفتیم بازار بزرگ و برای نرگسی یه تبلت خریدیم بعدشم برای خودم یه شلوار و  برای دخترم که بچه خوبی بودتشویق یه دست لباس راحتی ، شورت آموزشی و صابون گلیسیرینه یه سری لوازم دیگه خریدیم ،با اینکه لباسا رو زیاد گرون نخریدم اما شما اونقده دوستشون داشتی و براشون ذوق کردی که نگو niniweblog.comالهی من قربون این ذوق کردنات بشمبوسدوست دارم عزیزم انشالله به سلامتی بپوشی همه ی دلوخشی مامان niniweblog.com

پسندها (13)

نظرات (9)

ترنم
2 تیر 93 13:42
مبارکش باشه خوشگل خانم ایشاله با دل خوش و تن سالم استفاده کنه
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جووووون ، رضوانم برای شما آرزوی سلامتی و سرخوشی داره
آیدا
4 تیر 93 13:10
زود یبا بی زحمت پست جدیدمو تا آخر بخون.
مامانی
پاسخ
حتما بزن بریم
آیدا
8 تیر 93 17:50
سلام عزیزم چقد خوشگـــــــــــــــــــــلتر شده روشو ببوس روزه هم قبول بازم هم سر زده پست هایمان را بپسندید با تشکر مهلاکوچولو
مامانی
پاسخ
سلام گلم نظر لطفت هست چشمات قشنگ میبینه ، طاعات شما هم قبول باشه ، حتما خدمت میرسم
مامان زينب و خاله جون
14 تیر 93 12:53
به سلامتي بپوشي خاله
مامانی
پاسخ
خیلللللی ممنوووون
مامان افسانه
16 تیر 93 4:02
مبارک باشهههههههههههههههههه ناناز خانمممممممممممممم دست مامان گل درد نکنهههههههههههه
آیدا
16 تیر 93 9:50
سری به ما نمی زنید؟
مامان السا
1 مرداد 93 15:04
سلام عزیزم ممنون از لطفت باشه عزیز دلم حتما خبرتون میکنم
مامان السا
1 مرداد 93 15:05
در غزه چه میگذرد
الی
4 مرداد 93 16:08
http://www.madarclub.com/fa/apply/elham690 حتما ثبت نام کنید سایت عالیه می تونید انلاین سوالاتونو از متخصص بپرسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلی می باشد