رضوانرضوان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

عسلی

عسل مامان مریض شد

1393/6/2 11:56
نویسنده : مامانی
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم چند روزه که مریضی  ، بردم دکتر گفت که گوشا و گلوش عفونت کردهغمناک روز جمعه بود که با بابایی بردیمت دکتر بابا یی ساعت 6 صبح رفت برات نوبت گرفت و ساعت 10/30 نوبتت شد همینکه وارد شدیم از همون دم در گریه هات شروع شد بهمون التماس میکردی که از اونجا ببریمت و دست بابایی رو میکشیدی میبردی سمت در خروجی که یعنی بریم.... آخخخخخ وقتی که رفتیم پیش دکتر و خواست معاینت کنه درمانگاه گذاشتی رو سرت گریه اما همش به کنار گرفتن آزمایش ادرار هم به کنار که چه داستانی داشتم باهات که یه ذره جیش کنی تو لیوان نمونه گیری... میترسیدی توش جیش کنی...متنظر تا که دیدم به هر دری زدم نمیشه کچلبلاخره وقتی باهات دعواکردم 1 سی سی ادرار کردی بردیم تحویل دادیم به آزمایشگاه ... دکتر آزیترو مایسین برات نوشت که من طبق معمول خارجیش رو برات گرفتم چون واقعا معجزه میکنه و زود خوب میشی و عوارض هم نداره چون به نوع ایرانیش حساسیت داری خدارو شکر امروز یکشنبس وخیلی بهتری و تبت هم قطع شده ...اما خیلی بد غذا شدی و طبق معمول میوه و آب میوه هم لب نمیزنی و من از این بابت خیلی ناراحتم غمگین انشالله هیچوقت مریض نشی گلم هروقت  تو مریض میشی به خدا التماس میکنم که چرا این مریضی به من نداد و چرا تو مریض شدیدلشکسته  چون واقعا دیدن حال بدت برام زجر آوره گلم ... خیلی دوست دارم بوس

پسندها (3)

نظرات (1)

ترنم
4 شهریور 93 9:13
آخی عزیزم ایشاله هیچ وقت مریض نشی دیدن اینکه بچت مریضه خیلی زجر وره امیر مهدی منم سرما خورد هنوز خیلی کوچولوه داشتم دق میکردم ایشاله بچه ها هیچ وقت مریض نشن[پاس خیلی ممنون گلم انشالله امیر مهدی سلامت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسلی می باشد